29. oktober 2009

Lenge siden sist!


Ja, når er det gått noen uker siden jeg skrev her sist... Har til dels vært litt travelt, og så har jeg ikke så mange ferdige resultater å vise fram, heller ;) DVS har et par, men de er jule-og bursdags-gaver, så kan ikke avsløre det enda ;)

Tidens prosjekter er : bursdagsgave til Linda, bursdagsgave til mamma, julegave til Marion, venninne- og søster-julegaver generelt (hemmelig..), strikkejakke til meg selv (nesten ferdig!), lappeteppet (som er et evighetsprosjekt.!), et lite skjerf/sjal, varmeflaske-trekk, og sist men ikke minst to -jule-putetrekk i lappeteknikk! + et par-tre inaktive prosjekter som ligger på vent til tid og lyst melder seg.. Med andre ord er det litt i meste laget. Og nå begynner vi i praksis på sykehuset tirsdag 3.nov, og da tror jeg det er forbi med alt som heter fritid.. Har jo eksamen i januar, så skal lese til den parallelt med 80 % jobb på sykehuset, avd. 7C - Infeksjon ( der de dårligste med svine-influesa kommer! ).. Også er det jo refleksjonsoppgaver i tillegg, + litt husarbeid og middagslaging hjemme! Tenker jeg får nok å finne på de neste månedene, hehe :P

Så må henge i på håndarbeidsfronten i helga, har jeg funnet ut! Putetrekka skal ihvertfall bli ferdige i løpet av et par dager - har kun igjen å sy lukkekanten fast bak for hånd, så det er håp =)



Her er de lappene jeg har til nå. Det er stor forskjell på størrelsene, pga at det er mange slags mønstre..så det blir interessant når jeg skal sy det sammen ;) Under ser dere nærbilde av den fineste lappen :o)
Her er strikkejakka til meg selv. Dette bildet er ikke helt nytt, så nå er jeg ferdig med halskanten også. Gjenstår bare å sy i knapper, og jukse-sy litt her og der, for å skjule ulumskheter...! ;)
Japp, det var det! - legger ut flere bilder etterhvert =) God helg til alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar